Перед встановленням
Дякуємо що обрали наш плагін. У цій документації ми надаємо всю необхідну інформацію для встановлення і використання плагіну Лана. Ми сподіваємось він Вам сподобається. Якщо Вам знадобиться більше інформації, будь ласка звертайтесь до нас на пошту yvg.tech@gmail.com
Версія плагіну
- Створено: Квітень 2024
- Останнє оновлення: Жовтень 2024
- Версія плагіну: 1.2.4
Вимоги до сервера сайту
- PHP версія 7.4 або вище
- MySQL версія 5.7 або вище
Сумісність з веб-браузерами
Лана сумісна з усіма популярними браузерами:
- Chrome
- Microsoft Edge
- Opera
- Firefox
- Safari
Особливості
24/7 Artificial Intelligence Assistant
Since Lana is a computer, it is available to customers of your online store 24 hours a day, 7 days a week.
Lana will add charm to your site and increase the time your potential customers spend on it. This will positively affect the SEO of your site.


Semantic search of the most relevant product in the WooCommerce database.
Lana selects the product most relevant to the buyer's request, trying to understand the context of the request. For example, if asked about a fragile woman, Lana is looking for a small product size.
In addition, Lana understands the price and other requirements of the buyer and finds the product that best meets these requirements.
Understanding clarifying questions.
Lana gives answers to clarifying questions to the previously given answer. In this way, she is able not only to answer questions, but also to maintain a dialogue.
In addition, Lana knows how to recognize the coincidence of important specific parts of the code or product dimensions in the product description and the buyer's request.


Аccurate answers about online store promotions, discounts, services and more...
You write your own answers for Lana directly in the WordPress plugin admin. In this way, she will not tell your customers anything superfluous.
Lana was created to clearly answer questions specifically on the topic of the online store. If the question is not asked in the context of the theme of the store, Lana answers based on her general knowledge base.
Easy installation
Lana installs as a regular WordPress plugin.
Instructions for installing and using the Assistant are available in the documentation.


All screen sizes
The chat window is adapted to all screen sizes and all popular types of browsers.
You can set the position of the chat on the site page yourself, using the options that are set in the admin of this WordPress plugin.
Сhat history
In the plugin admin, the chat history of your customers with Lana is stored.
Use the chat history to monitor the effectiveness of Lana's work and the relevance of your answers.


You can try it for free
Two types of software are available: Trial, Regular.
Trial period for 1 month. No credit cards required.
Regular period for 1 year or 1 month.
Ліцензія Trial
Необхідно мати WordPress
Якщо у вас ще немає сайту, завантажте та встановіть WordPress версії 6.3.1 або пізніше
Встановлення плагіну
Щоб встановити плагін Лана у Wordpress:
- Перейдіть в адмін панель WordPress, і виберіть Плагіни
- Натисніть кнопку Додати новий плагін
- Натисніть Завантажити плагін
- Натисніть Choose File і оберіть файл lana.zip на вашому комп'ютері (який ви попередньо отримаєте в електронному листі у разі створення замовлення на yvg.com.ua)
- Натисніть Встановити
- Активуйте плагін

Зроблено під інтернет-магазин
Наш плагін розроблений спеціально для тематики інтернет магазину, наприклад для WooCommerce, але чисто технічно його можна встановити на будь який WordPress сайт.
Валідаційний ключ
Щоб Лана змогла працювати, треба ввести валідаційний ключ (який Вам прийде на емейл разом з плагіном) у відповідне поле в адмінці WordPress.
- Натисніть кнопку Зберегти зміни
- Якщо вгорі екрану з'явився надпис Словник відповідей успішно оновлено, значить валідація ключа пройшла успішно. Вітаємо!
- Тепер Ви можете користуватись плагіном. Детальніше про використання можна переглянути у відповідній секції цієї документації.
- Якщо ви використовуєте Trail ліцензію - можна безкоштовно користуватись Ланою протягом місяця.
- Якщо ви використовуєте Regular ліцензію - можна користуватись Ланою протягом року або місяця.

Ліцензія Regular
Плагін Лана з ліцензією Regular встановлюється і налаштовується так само як і з ліцензією Trial.
Ліцензія Regular надається на місяць чи на рік за Вашим бажанням.
Використання Лани*
По замовченню чат розташований по центру у нижній частині екрану. Але якщо це місце вже зайнято чатом з консультаньом-людиною, або ви просто хочете змінити його розташування на сторінці, скористайтесь відповідними опціями в адмінці плагіну:
За потреби змінити положення чату на сторінці сайту - внесіть значення зсуву у відповідні поля, наведені нижче. Майте на увазі, що позитивні значення зсуву відповідають переміщенню чату вправо від центру, або вгору від низу екрана, а негативні навпаки - вліво, або вниз. Зсув вверх-вниз задається в пікселях, а вліво-вправо в процентах ширини екрану (в діапазоні від -50% до +50%).

За потреби прибрати надпис "Консультує нейромережа" з мобільного екрану, та/або десктопу скористуйтесь відповідною опцією":

Далі ви маєте вписати відповіді на питання по різним темам: про телефон чи інші контакти з людиною-консультантом, про магазин/компанію загалом, режим роботи магазину, адресу магазину, про акції магазину, знижки, бренди, про установку товару, техпідтримку товару, відповіді на можливі проблеми у замовника (тобто якщо Лана розпізнає, що у замовника виникла проблема яку вона не може вирішити то вона дасть відповідь записану Вами в цьому вікні, рекомендуємо вписати сюди пропозицію звернутись до консультанта-людини). Далі впишіть відповіді на питання про оплату товару, достаку товару, про гарантійне обслуговування, сертифікацію, повернення коштів, про можливість отримання прайсу та наявні сервіси магазину.

Таким чином, Лана розуміє питання і дає чітку відповідь, вказану Вами у відповідному полі. Якщо тематика питаня лежить поза переліком тих питань, що наведені вище, або відповіді на питання у відповідному полі немає, чи питання не стосується товарів, якими торгує Ваш магазин - Лана відповідає виходячі з загальної бази знань, якою володіє.
Альтернативні відповіді можна задавати через знак |. Тобто, якщо задати альтернативні відповіді на якусь тематику, то коли Ваш клієнт задасть питання на цю тему Лана надасть одну з альтернативних відповідей. З одного боку, це виглядає більш живо, з іншого, і це головне, Лана відповідає чітко те, що прописане Вами у полі відповіді і нічого не вигадує і не додає до написаного, на відміну від інших нейросистем. Звертаємо увагу, що з обох боків від символу вертикального слеша | повинні бути пробіли.
Для збереження відповідей натисніть кнопку Зберегти зміни знизу сторінки з відповідями.
Після того як відповіді були збережені, Ланою можна скористатися на будь якій сторінці Вашого сайту, натиснувши на лого AI.

Просто включіть звук на комп'ютері чи смартфоні і задайте питання.

У нижній частині адмінсторінки Лани Ви знайдете вікно де зберігаються 10 останніх чатів юзерів Вашого магазину з Ланою. Тут Ви зможете оцінити якість відповідей Лани та доречність і повноту наданих Вами відповідей:
